Školení: Online Public Relations – komunikace a sociální média v PR

Cílem školení je ukázat Public Relation v novém digitální, ale hlavně sociálním prostředí tak, aby vše bylo možné využít v praxi.

Účastník skolení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.

Digitální Public Relation aneb PR sociálního věku ukáže, že to co dříve šlo řešit jednou celostranou v novinách už dnes vyžaduje podstatně více úsilí.

Co se na školení naučíte

  • Co je to „digitální“ PR, jaké má nástroje a co přináší nového oproti doposud známému, klasickému PR
  • Jak komunikovat s novináři, jak je zaujmout, jak dodávat správně „digitální materiály“
  • Jak tvořit a psát tiskové zprávy tak aby fungovaly a těžily z digitálních možností (jako je například SEO)
  • Co můžete čekat od Internetu, sociálních sítí dobrého, ale i špatného
  • Proč se bát či nebát krizové komunikace, co rozhodně nedělat
  • Jak monitorovat, vyhodnocovat komunikaci a PR, ať už vlastní nebo konkurenční
  • Praktické příklad, povedených i nepovedených PR komunikací a aktivit
  • Jakou roli v digitálním PR hrají samotné firmy, jejich zaměstnanci, fanoušci, dobrovolníci, PR agentury, marketing i reklama

MÁTE ZÁJEM O TOTO ŠKOLENÍ? Je v nabídce Dobrého webu, takže si najděte volný termín školení a přihlaste se. Pokud by termín nebyl vypsaný či již nebylo volno, kontaktujte přímo Dobrý web, případně školitele pro bližší informace o dalším termínu nebo možnosti školení na míru.

2016-03-18 10_21_17-V2.0-digitalni-PR-dobry-web-2016-02.pptx - Microsoft PowerPoint

Tápete co je to Public Relations? Na @365tipů si o tom můžete počíst v tipu „Co je to PR? Co řeší Public Relations?

Podrobná osnova školení

  • Jakým způsobem se proměnilo PR (Public relation) vlivem Internetu
  • Jak ještě více se PR proměnilo příchodem sociálních sítí
  • Jaké digitální (internetové) nástroje má PR k dispozici
  • Jak tyto nástroje efektivně a správně využívat
  • Jak konkrétně využívat pro PR obsahový marketing
  • Jak konkrétně využívat pro PR sociální média a platformy
  • Jak správně a efektivně komunikovat s novináři a publicisty
  • Jak psát tiskové zprávy, tak aby okamžitě nekončily v koši
  • Jak správně a efektivně poskytovat materiály pro novináře a publicisty
  • Proč ještě v době sociálních sítí a Internetu pořádat tiskové konference
  • Jaká jsou nová úskalí krizové komunikace
  • Jakým způsobem řešit monitorování komunikace na internetu a sociálních sítích, měřit výsledky a vyhodnocovat je
  • Dobré příklady (kterých bude málo, neb si je všichni chrání) a špatné příklady (kterých je vždy dostatek, protože se všechno rychle rozkřikne)
  • Co rozhodně nikdy v rámci PR komunikace nedělat

Co se ještě můžete na školení naučit

  • Zjistit, zda můžete PR zvládnout vlastními silami
  • Dokázat se rozhodnout, jestli náhodou není lepší si pořídit agenturu
  • Nebo jestli náhodou není lepší agenturu, co máte, pustit k vodě
  • Jakou roli bude hrát váš firemní web, blog, sociální profily
  • Kde existuje hranice mezi marketingem a PR?
  • Kde existuje hranice mezi inzerci a PR?
  • Proč budete potřebovat specifické „CRM“ neboli správu kontaktů jenom pro PR
  • Proč se tak často zapomíná na to, že tisková zpráva je SEO příležitost
  • K čemu je dobré interní PR a proč budete PR „triky“ používat i na vlastní zaměstnance. A jako budou hrát zaměstnanci roli v externím PR

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro tisková, komunikační a případně marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury.

Účastník školení by měl mít základní vědomosti o tom, jak funguje Internet, co je to elektronická pošta a jak fungují sociální sítě. Výhodou je, pokud účastník má znalosti Public Relation jako takového, školení je orientováno hlavně na digitální PR.

MÁTE ZÁJEM O TOTO ŠKOLENÍ? Je v nabídce Dobrého webu, takže si najděte volný termín školení a přihlaste se. Pokud by termín nebyl vypsaný či již nebylo volno, kontaktujte přímo Dobrý web, případně školitele pro bližší informace o dalším termínu nebo možnosti školení na míru.