Školení: Facebook II – Správa Stránek, Skupin a Událostí (zejména) pro firmy

Facebook pro firmy nabízí řadu nástrojů, které je nutné se naučit správně a prakticky využívat. Základní informace i principy sociální komunikace se můžete naučit ve Školení: Facebook I – Jak na firemní Facebook a sociální sítě, v tomto pokračovacím školení půjde o podstatně praktičtější řešení toho jak spravovat čistě firemní profily, tady Stránky a s ní spojené Události, částečně i Skupiny méně již osobní účty. Pokud si nevíte rady které ze školení absolvovat, kontaktujte mne, snadno zjistíme jak to bude nejlepší.

Účastník skolení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.

Naučit se Facebook může trvat dlouhé měsíce pokusů a omylů, ušetříme vám určitě pár měsíců. A možná řadu zklamání.

Co se na školení naučíte

  • Nástroje Facebooku -. Stránka, Skupina, Místo, Událost – o co jde, čím se liší, k čemu se hodí
  • Správa Stránky, firemního profilu, v detailní a konkrétní podobě od založení až po pokročilé využití
  • Základy správy Skupin a využití pro práci malých a středních týmů i další účely
  • Základy správy Události, samostatných i napojených na firemní profily
  • Autorské právo a jak se vyvarovat netušeným problémům

MÁTE ZÁJEM O TOTO ŠKOLENÍ? Je v nabídce Dobrého webu, takže si najděte volný termín školení a přihlaste se. Pokud by termín nebyl vypsaný či již nebylo volno, kontaktujte přímo Dobrý web, případně školitele pro bližší informace o dalším termínu nebo možnosti školení na míru.

2016-03-18 11_53_47-365tipů

Podrobná osnova školení

  • Rozdíly a účely nástrojů na Facebooku – Stránka, Skupina, Místo a Událost
  • Osobní účet jako nástroj pro správu, ochrana proti napadení
  • Založení Stránky na Facebooku krok po kroku
  • Nastavení zásadních parametrů stránky, aby bylo možné ji začít používat
  • Vkládání testových příspěvků na Stránku, včetně všech použitelných parametrů
  • Vkládání fotografií, rozměry, zvláštnosti, přidávání odkazů
  • Vkládání odkazů, opravy/doplnění textů a obrázků, sledování úspěšnosti, technické záležitosti pro webdesignery
  • Vkládání videi z vnějších zdrojů (YouTube, Vimeo, atd) a přímo na Facebook
  • Sdílení příspěvků z Internetu ale i dalších Stránek či od lidí na Facebooku
  • Autorské právo, co můžete, co nesmíte, co vás bude stát peníze
  • Práce s timeline Stránky, plánování příspěvků, přesuny příspěvků, mazání, skrývání
  • Dosah, kdy zveřejňovat, jak často opakovat
  • Plánování příspěvků nástroji Facebooku i nástroji mimo Facebook (Buffer, atd)
  • Přehledy (Insights) a co v nich využívat pro další práci se Stránkou
  • Když připlácet za příspěvky, kdy využívat reklamu, proč je to nutné
  • Obrana před spamem, troly, závadným obsahem, nevhodným obsahem
  • Jak často měnit obrázek v záhlaví, profilový obrázek
  • Nastavení pokročilých vlastností Stránky
  • Call-to-Action prvek v záhlaví stránky, co s ním
  • Zprávy mezi fanoušky a Stránkou
  • Nastavení vzhledu (viditelnosti částí) Stránky
  • Přidávání aplikací do Stránky
  • Události, základní správa, zvaní, komunikace, možnosti, omezení
  • Rozměry obrázků pro události, psaní příspěvků, komunikace skrz Události
  • Poznámky, využitelnost pro obsah
  • Skupiny, zakládání a správa skupin, otevřené, uzavřené, moderované
  • Omezení Skupin, kdy volit Stránku, na co je možné využít Skupinu
  • Jak dostat z Facebooku to co jste si tam vložili
  • Automatizace Facebooku, propojení na další sítě, pokročilé nástroje jako IFTTT
  • Jak spravovat na Facebooku více stránek, co dělat a co nedělat

Co se ještě můžete na školení naučit

  • Jak nepřijít o účet na Facebooku, nenaletět na phishing a neztratit všechno
  • Jak tvořit i netvořit příspěvky
  • Jak se nedostat do učebnic a školení marketingu coby odstrašující příklad
  • Jak se stát někým, kdo 24/7 řeší sociální média, aniž by to bylo pravda
  • Jak dostat na Facebook audio/zvukové soubory
  • K čemu vám budou dobré animované GIF (nebo nebudou)
  • Jak si lépe organizovat e-mail aby vám pomáhal při správě Stránek
  • Jak být mobilní při správě Facebooku

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro tisková, komunikační a případně marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury, stejně jako pro mediální a marketingové agentury, ale i pro jednotlivce, kteří chtějí využít marketing pro osobní marketing, stejně jako pro jednotlivce, kteří chtějí správu Facebooku nabízet dalším subjektům.

Účastník školení by měl mít základní vědomosti o tom, jak funguje Internet, co je to elektronická pošta a jak fungují sociální sítě. Je nutné, aby již měl na Facebooku účet i Stránku, včetně znalostí o tom, jak Facebook funguje.

MÁTE ZÁJEM O TOTO ŠKOLENÍ? Je v nabídce Dobrého webu, takže si najděte volný termín školení a přihlaste se. Pokud by termín nebyl vypsaný či již nebylo volno, kontaktujte přímo Dobrý web, případně školitele pro bližší informace o dalším termínu nebo možnosti školení na míru.